مدارسمشاوره تحصیلی دانش آموزان

زمان توزیع کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان توزیع کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ مشخص شده است و دانش آموزان می توانند از اواخر شهریور ماه کتاب های خود را دریافت کنند. کتاب های درسی در دو مرحله توزیع می شود؛ ابتدا از منطقه به مدارس و سپس از طریق مدارس بین دانش آموزان توزیع می گردد. دانش آموزانی که مدرسه خود را تغییر داده اند، باید نام مدرسه را در سایت ویرایش نمایند تا در زمان توزیع کتاب ها با مشکلی مواجه نشوند. در این مطلب به بررسی کامل زمان توزیع کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

زمان توزیع کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دانش آموزان هر ساله باید برای دریافت کتاب های درسی خود در زمان تعیین شده به سایت ثبت نام کتاب درسی مراجعه کرده و با پرداخت هزینه کتب، سفارش خود را ثبت نمایند. زمان ثبت نام پایه های تحصیلی مختلف با یکدیگر متفاوت است. پس از ثبت نام، دانش آموزانی که موفق به نام نویسی و پرداخت هزینه شده اند، می توانند کتاب های درسی خود را در زمان مقرر دریافت کنند. 

زمان توزیع کتاب درسی 1403 – 1404 به دو بخش توزیع منطقه به مدرسه و توزیع مدرسه به دانش آموز تقسیم می شود. دانش آموزان در شهریور و مهر ماه می توانند کتاب های درسی خود را از مدرسه محل تحصیل تحویل بگیرند. جدول زمانبندی ثبت نام و توزیع کتاب های درسی به شرح زیر می باشد. 

فعالیت مقطع تحصیلی زمان ثبت نام
ثبت سفارش گروهی و انفرادی  آمادگی2 (استثنائی) ، اول2 (استثنائی)، اول3 (استثنائی)، اول تکمیلی (استثنائی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم 1403/1/28 تا 1403/3/31
آمادگی1 (استثنائی)،اول1 (استثنائی)، اول مقدماتی (استثنائی)، پایه اول ابتدایی 1403/4/10 تا 1403/6/9
پایه هفتم و نهم 1403/4/10 تا 1403/6/9
ویرایش سفارش همه مقاطع تحصیلی 1403/4/24 تا 1403/6/31
توزیع منطقه به مدرسه همه مقاطع تحصیلی 1403/6/10 تا1403/6/31
توزیع مدرسه به دانش‌آموز همه مقاطع تحصیلی 1403/6/24 تا 1403/7/1

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

نحوه دریافت کتاب های درسی 1403 – 1404

همانطور که گفته شد کتاب های درسی از طریق مدرسه محل تحصیل به دانش آموز تحویل داده می شود. در زمان توزیع کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ دانش آموزان می توانند با مراجعه به مدرسه خود، کتاب های شان را تحویل بگیرند. توجه داشته باشید تنها دانش آموزانی می توانند کتاب دریافت کنند که موفق به نام نویسی در سامانه شده باشند. 

همچنین بسیار مهم است که مدرسه محل تحصیل در زمان ثبت نام کتاب درسی به صورت صحیح درج شده باشد. اگر مدرسه شما تغییر کرده است باید حتما در زمان ویرایش ثبت نام به سامانه مراجعه کرده و نام مدرسه خود را تغییر دهید. 

 

مشاوره کتاب درسی

دانش آموزانی که در سایت ثبت نام کتاب درسی نام نویسی کرده اند، می توانند از ۲۴ شهریور ماه تا ۱ مهر ماه کتاب های خود را از مدرسه محل تحصیل شان دریافت کنند. دانش آموزانی که از ثبت نام جا مانده اند و یا نیاز به کتاب تک جلدی دارند نیز می توانند در سایت نمایشگاه  کتاب تهران ثبت نام کرده و کتاب های خود را درب منزل تحویل بگیرند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه زمان توزیع کتاب درسی 1403 – 1404 برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام کتاب درسی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان توزیع کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ چه تاریخی است؟

    کتاب های درسی از ۲۴ شهریور تا ۱ مهر بین دانش آموزان توزیع می گردد.

  2. زمان توزیع کتاب درسی 1403 – 1404 از منطقه به مدارس چه تاریخی است؟

    تاریخ توزیع کتاب های درسی از منطقه به مدارس از ۱۰ تا ۳۱ شهریور می باشد. 

  3. دانش آموزانی که موفق به ثبت نام کتاب های درسی نشده اند، چه باید بکنند؟

    این دانش آموزان می توانند کتاب های خود را به صورت آزاد از سایت azad.irtextbook.ir و یا از طریق سایت نمایشگاه کتاب تهران سفارش دهند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره