مدارسمشاوره تحصیلی دانش آموزان

خرید کتاب درسی آزاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

خرید کتاب درسی آزاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ از چند روش امکان پذیر است که ساده ترین آن ها خرید از سامانه azad.irtextbook.ir می باشد. افرادی که زمان ثبت نام را از دست داده اند و یا قصد خرید کتاب به صورت تک جلدی را دارند، باید به صورت آزاد اقدام به سفارش کتاب نمایند. متقاضیان خرید کتاب می توانند از کتاب فروشی ها و نمایندگی های رسمی آموزش و پرورش نیز کتاب های خود را خریداری نمایند. در این مطلب به بررسی کامل خرید کتاب درسی به صورت آزاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

 

خرید کتاب درسی آزاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

چندین سال است که خرید کتاب درسی به صورت اینترنتی انجام می شود و دانش آموزان باید در زمان تعیین شده به سایت مربوطه مراجعه کرده و برای دریافت کتاب درسی نام نویسی کنند. هرساله برخی از دانش آموزان موفق به ثبت نام و ثبت سفارش کتاب درسی در زمان تعیین شده نمی شوند. از سوی دیگر ممکن است برخی از افراد مثل متقضایان کنکور یا معلمان به کتاب درسی نیاز داشته باشند که امکان خرید آن به صورت دولتی وجود ندارد. 

در این شرایط می توان برای خرید کتاب درسی آزاد 1403 – 1404 اقدام کرد. به طور کلی دو راهکار برای خرید کتاب های درسی به صورت آزاد (و با صرف هزینه بیشتر) وجود دارد که در ادامه به توضیح کامل آن ها خواهیم پرداخت. 

 

خرید کتاب از نمایندگی

یکی از راه های خرید کتاب درسی به صورت آزاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ از طریق نمایندگی های حضوری کتاب می باشد. این نمایندگی ها به صورت مستقیم زیر نظر وزارت آموزش و پرورش می باشند. نام نمایندگی های مجاز برای خرید کتاب درسی آزاد در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی و در قسمت لیست کتاب فروشی های مجاز درج شده است. 

 

سایت خرید کتاب درسی آزاد azad.irtextbook.ir

دانش آموزان متاخر و همچنین داوطلبان کنکور سراسری می توانند برای خرید کتاب درسی آزاد 1403 – 1404 اقدام کنند. بهترین راه خرید کتاب آزاد از طریق سامانه azad.irtextbook.ir می باشد. توجه داشته باشید که این سامانه پس از پایان مهلت ثبت نام کتاب درسی در سایت اصلی فعال می شود. 

زمان خرید کتاب درسی آزاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ هنوز به طور دقیق مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی در این زمینه این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

راهنمای خرید

برای خرید کتاب درسی آزاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ باید در زمان تعیین شده به سامانه azad.irtextbook.ir مراجعه کرده و پس از درج اطلاعات و پرداخت هزینه آن، سفارش خود را ثبت نمایید. نحوه ثبت سفارش به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس azad.irtextbook.ir در مرورگر خود وارد سامانه ثبت نام کتب درسی آزاد شوید. 

2️⃣ بر روی گزینه ثبت سفارش “کتاب تک جلدی” کلیک کنید. 

خرید کتاب درسی به صورت آزاد

 

3️⃣ کد ملی و شماره سریال شناسنامه دانش آموز را وارد نموده و گزینه ورود را انتخاب کنید. 

4️⃣ اطلاعات مورد نیاز را کامل کرده و پس از تایید صحت اطلاعات گزینه “ثبت اطلاعات” را انتخاب نمایید. 

5️⃣ بر روی گزینه ثبت سفارش کلیک کرده و دوره، سال تحصیلی و رشته خود را انتخاب نمایید. 

6️⃣ کتاب های مورد نظر خود را انتخاب نمایید. 

7️⃣ با ورود به بخش سبد خرید سفارش خود را نهایی کنید. 

8️⃣ با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید”، آدرس ارسال را درج نمایید. 

9️⃣ هزینه سفارش خود را از طریق کارت اعتباری پرداخت نمایید. 

🔟 کد رهگیری خود را که به شماره تماس تان ارسال می شود نزد خود نگه دارید. 

 

مشاوره خرید کتاب درسی

افرادی که موفق به خرید کتاب درسی در زمان معین نشده اند می توانند از طریق سامانه azad.irtextbook.ir کتاب های خود را به صورت آزاد خریداری کنند. مراجعه به نمایندگی های حضوری کتاب درسی نیز راه دیگری برای خرید کتاب درسی آزاد می باشد. با مراجعه به سایت نمایشگاه تهران و خرید کتاب نیز می توانید کتاب های خود را درب منزل تحویل بگیرید. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه خرید کتاب درسی آزاد 1403 – 1404 برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند.

بخوانید: قیمت کتاب درسی

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام کتاب درسی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. برای خرید کتاب درسی آزاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ چه باید کرد؟

    بهترین و راحت کار برای سفارش کتاب درسی آزاد از طریق سایت azad.irtextbook.ir می باشد. 

  2. آیا امکان برای خرید آزاد به صورت حضوری نیز وجود دارد؟

    بله افراد می توانند با مراجعه به نمایندگی های حضوری کتاب های خود را خریداری کنند. 

  3. آیا هزینه کتاب درسی آزاد بیشتر است؟

    بله افراد برای سفارش آزاد باید هزینه بیشتری پرداخت نمایند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره