مدارسمشاوره تحصیلی دانش آموزان

جامانده از ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

جامانده از ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ یکی از دغدغه های دانش آموزانی است که در زمان تعیین شده موفق به نام نویسی و ثبت سفارش کتاب های درسی خود نشده اند. کتاب های درسی از مهم ترین موارد مورد نیاز دانش آموزان در سال تحصیلی هستند و به همین دلیل لازم است که تمامی دانش آموزان کتاب درسی دریافت کنند. در صورت جاماندن از ثبت نام دانش آموزان راه های دیگری نیز برای ثبت سفارش خواهند داشت که در این مطلب به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

جامانده از ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دانش آموزان پایه های تحصیلی مختلف برای دریافت کتاب های درسی خود باید به صورت اینترنتی و در زمان معین نسبت به نام نویسی و ثبت سفارش اقدام نمایند. زمانبندی در ثبت نام کتاب درسی بسیار حائز اهمیت است و با پایان مهلت ثبت نام دیگر امکان نام نویسی از طریق سایت irtextbook.ir وجود نخواهد داشت. 

در این شرایط دانش آموزان جامانده از ثبت نام کتاب درسی 1403 – 1404 باید از طریق روش های دیگر نسبت یه ثبت سفارش کتاب های درسی خود اقدام نمایند. با توجه به اهمیت بسیار زیاد کتاب های درسی در تمامی مقاطع تحصیلی، لازم است تا داوطلبان از راهکارهای ثبت کتاب پس از پایان مهلت ثبت نام مطلع باشند و بر این اساس اقدامات لازم را انجام دهند. 

 

راهکارهای ثبت نام کتاب درسی برای جاماندگان

همانطور که گفته شد ثبت نام کتاب های درسی زمان مشخصی دارد و دانش آموزان باید با توجه به پایه تحصیلی خود در زمان تعیین شده برای ثبت نام به سایت مربوطه مراجعه کنند. در صورت از دست دادن زمان ثبت نام، دانش آموزان از نام نویسی جا خواهند ماند و باید از روش های دیگر برای دریافت کتاب های درسی اقدام نمایند. راهکارها برای دانش آموزان جامانده از ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ به شرح موارد زیر می باشد. 

 

ثبت نام در زمان تمدید مهلت

به طور معمول آموزش و پرورش زمان ثبت نام کتاب های درسی را تمدید می کند و دانش آموزان جامانده از ثبت نام کتاب درسی 1403 – 1404 می توانند در این بازه زمانی بدون هیچ مشکلی نام نویسی خود را انجام داده و کتاب هایشان را سفارش دهند. زمان دقیق تمدید مهلت هنوز مشخص نشده است. شما می توانید برای کسب اطلاع سریع از زمان آن در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

ثبت نام کتاب به صورت آزاد

دانش اموزان جامانده از ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می توانند از طریق سامانه azad.irtextbook.ir کتاب های خود را به صورت تک جلدی و یا کامل خریداری نمایند. پس از مراجعه به سایت باید گزینه ورود به بخش سفارش تک جلدی کتاب درسی را انتخاب کرده و با تکمیل اطلاعات و پرداخت هزینه سفارش خود را ثبت نمایید. توجه داشته باشید که هزینه ثبت نام کتاب آزاد بیشتر از حالت معمول خواهد بود. 

 

ثبت سفارش از سایت نمایشگاه تهران

و در نهایت دانش آموزان جامانده از ثبت نام کتاب درسی 1403 – 1404 می توانند به سایت نمایشگاه کتاب تهران مراجعه کرده و سفارش کتب درسی خود را ثبت نمایند. پس از پرداخت هزینه کتاب و ثبت سفارش، می توانید کتاب ها را درب منزل تحویل بگیرید. 

 

زمان نام نویسی جامانده از ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

همانطور که گفته شد آموزش و پرورش زمانی را با عنوان تمدید مهلت ثبت نام کتاب درسی برای دانش آموزان جا مانده در نظر می گیرد. در این بازه زمانی دانش آموزان می توانند به سامانه مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنند. برای ثبت نام از طریق روش های دیگر نیز محدودیت زمانی وجود نخواهد داشت.

هنوز زمان دقیق تمدید مهلت ثبت نام کتاب درسی برای دانش آموزان جامانده از ثبت نام کتاب درسی 1403 – 1404 مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

 

نحوه ثبت سفارش کتب برای دانش آموزان جامانده

دانش آموزانی که موفق به نام نویسی کتاب های درسی در زمان خود نشده اند، می توانند در زمان تمدید مهلت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. برای این منظور باید به سایت irtextbook.ir و یا irtextbook.com مراجعه نمایید.

دانش آموزان پس از تمدید مهلت باید از سامانه azad.irtextbook.ir اقدام کنند. نحوه ورود به سایت و ثبت سفارش از هر دو سامانه یکسان می باشد. مراحل ثبت نام برای دانش آموزان جامانده از ثبت نام کتاب درسی 1403 – 1404 به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس سایت در مرورگر خود وارد سامانه ثبت نام کتب درسی شوید. 

2️⃣ بر روی گزینه ورود دانش آموزان یا ثبت سفارش کتاب تک جلدی کلیک کنید. 

جامانده از ثبت نام کتاب درسی

 

3️⃣ کد ملی و شماره سریال شناسنامه دانش آموز را وارد نموده و گزینه ورود را انتخاب کنید.

ثبت نام کتاب درسی

 

4️⃣ بر روی گزینه ثبت سفارش کلیک کرده و کتاب درسی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. 

5️⃣ با ورود به درگاه بانکی هزینه کتاب های درسی را بپردازید. 

6️⃣ کد رهگیری خود را که به شماره تماس تان ارسال می شود نزد خود نگه دارید. 

 

مشاوره خرید کتب درسی

دانش آموزانی که موفق به ثبت نام کتاب های درسی شان نشده اند، می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام برای ثبت سفارش اقدام کنند. در غیر این صورت باید از طریق ثبت سفارش به صورت آزاد و یا سایت نمایشگاه کتاب تهران اقدام نمایید. در این صورت هزینه ثبت نام بیشتر خواهد شد. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه جامانده از ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام کتاب درسی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. دانش آموزان جامانده از ثبت نام کتاب درسی 1403 – 1404 چه باید بکنند؟

    برای ثبت نام کتاب درسی جاماندگان روش هایی وجود دارد که در متن مقاله به صورت کامل به آن ها پرداخته شده است. 

  2. آخرین مهلت ثبت نام برای افراد جامانده از ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ چه تاریخی است؟

    زمان دقیق تمدید مهلت ثبت نام کتب درسی در سال جاری هنوز مشخص نشده است. 

  3. آیا هزینه کتاب درسی به صورت آزاد بیشتر است؟

    بله داوطلبانی که به صورت آزاد کتاب های خود را سفارش می دهند، باید هزینه بیشتری پرداخت کنند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره