مدارسمشاوره تحصیلی دانش آموزان

ثبت نام کلاس اول دبستان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام کلاس اول دبستان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ از اردیبهشت ماه شروع می شود و والدین می توانند پس از شرکت در سنجش سلامت و دریافت گواهی سلامت کودک نسبت به نام نویسی فرزندشان در مدرسه اقدام نمایند. ثبت نام اول ابتدایی در دو مرحله اینترنتی پ حضوری انجام می شود. برای پیش ثبت نام اینترنتی باید از طریق سایت مای مدیو اقدام نمایید. در این مطلب به بررسی کامل ثبت نام کلاس اول دبستان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

 

ثبت نام کلاس اول دبستان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

با ورود به سن 7 سالگی کودکان وارد مرحله جدیدی از زندگی خود می شوند که شروع مدرسه می باشد. کودکانی که 6 سال خود را تمام کرده اند حداقل سن لازم برای ورود به کلاس اول را دارند و می توانند برای ثبت نام کلاس اول دبستان 1403 – 1404 اقدام نمایند. 

والدینی که کودکشان در سال جاری 6 سالگی را تمام می کند باید در زمان تعیین شده به سایت مای مدیو مراجعه کرده و پیش ثبت نام فرزند خود در کلاس اول ابتدایی را انجام دهند. پس از ثبت نام اینترنتی باید مراحل دیگر را نیز تکمیل نمایید. با توجه به اهمیت ثبت نام کلاس اول برای کودکان و والدین آن ها در این مطلب به توضیح کامل جزییات آن خواهیم پرداخت. 

 

زمان ثبت نام کلاس اول دبستان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

سال های گذشته ثبت نام اول ابتدایی از اواخر خرداد ماه شروع می شد اما در حال حاضر زمان سنجش سلامت تغییر کرده است و روند نام نویسی مدارس نیز از اردیبهشت ماه شروع خواهد شد. والدین دانش آموزان اول ابتدایی باید در زمان تعیین شده نسبت به سنجش سلامت اقدام کرده و سپس به صورت اینترنتی و سپس مجازی ثبت نام کودک خود را در مدرسه انجام دهند. 

با شروع ماه اردیبهشت می توانید برای دریافت نوبت سنجش سلامت اقدام کرده و سپس ثبت نام فرزند خود در مدرسه را انجام دهید. توصیه می شود که در همان روزهای اول نسبت به ثبت نام کلاس اول دبستان 1403 – 1404 اقدام کنید تا در روزهای پایانی با مشکلاتی همچون تکمیل ظرفیت مدارس مواجه نشوید. در صورت تغییر در زمان ثبت نام اول ابتدایی این مطلب بروزرسانی خواهد شد. برای کسب اطلاع سریع می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

نحوه ثبت نام اول دبستان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

همانطور که گفته شد ثبت نام اول ابتدایی در مرحله اول به صورت اینترنتی انجام می شود و والدین باید از طریق سایت مای مدیو پیش ثبت نام فرزند خود در مدرسه را انجام دهند. پس از ثبت نام در سایت والدین می توانند در به صورت حضوری به مدرسه مراجعه کنند. 

البته قبل از ثبت نام در سایت مای مدیو لازم است که به سایت ملی املاک و اسکان مراجعه کرده و احراز محل سکونت را انجام دهید. احراز محل سکونت جز الزامات ثبت نام مدرسه می باشد و دیگر امکان ارائه مدارکی همچون سند و اجاره نامه یا قبض وجود ندارد. نحوه پیش ثبت نام کلاس اول دبستان 1403 – 1404 در سایت مای مدیو به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس my.medu.ir وارد پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش شوید. 

2️⃣ در سایت مای مدیو بر روی گزینه ورود از طریق دولت من کلیک کنید. 

ثبت نام کلاس اول دبستان

 

3️⃣ شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. 

ثبت نام کلاس اول دبستان

 

4️⃣ رمز یکبار مصرف ارسال شده را در کادر درج نمایید. 

 

5️⃣ گزینه سامانه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش (مای مدیو) را انتخاب نمایید. 

6️⃣ بر روی ثبت نام پایه اول کلیک نمایید. 

7️⃣ ملیت دانش آموز را انتخاب کرده و گزینه بعدی را انتخاب کنید. 

8️⃣ تمامی اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و پیش ثبت نام کلاس اول دبستان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ را انجام دهید. 

 

سنجش سلامت ثبت نام اول دبستان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

همانطور که می دانید سنجش سلامت جز الزامات ثبت نام کلاس اول دبستان 1403 – 1404 می باشد و تمامی دانش آموزان باید در این طرح شرکت کنند تا وضعیت سلامتی جسمانی شان مورد ارزیابی قرار گیرد. والدین باید قبل از اقدام برای ثبت نام از طریق سایت مای مدیو برای سنجش سلامت نوبت بگیرند و سپس با مراجعه به پایگاه های سلامت، سنجش را انجام دهند. برای شرکت در سنجش سلامت باید هزینه آن را پرداخت نمایید. 

پس از دریافت برگه سلامت کودک، والدین می توانند مراحل پیش ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری را انجام دهند. در صورتی که در روند سنجش سلامت اول ابتدایی با مشکلی مواجه شدید، می توانید با مشاوران دانتل کو صحبت کرده و از آنان راهنمایی بگیرید. 

 

مشاوره ثبت نام کلاس دبستان

در هنگام ثبت نام کلاس اول دبستان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ والدین برای انتخاب مدرسه مناسب باید به فاکتورهای مهمی همچون امکانات مدرسه، کادر آموزشی، نزدیکی به محل سکوت، سازگار بودن با روحیات کودک و شهریه مدرسه توجه داشته باشند. 

والدین پس از ثبت نام کودک خود در مدرسه باید همچنان نقش خود به عنوان والد را در آموزش کودک اجرا کنند. تشویق کردن کودک در هنگام درس خواندن، تبدیل دروسی مثل ریاضی به بازی، کتاب خواندن برای کودک و برقراری ارتباط با معلم از وظایف والدین در اول دبستان می باشد. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ثبت نام کلاس اول دبستان 1403 – 1404 برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام اول ابتدایی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. برای ثبت نام کلاس اول دبستان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ چه باید کرد؟

    ثبت نام اول ابتدایی در دو مرحله پیش ثبت نام اینترنتی از طریق سایت مای مدیو و مرحله ثبت نام حضوری انجام می شود. 

  2. ثبت نام کلاس اول دبستان 1403 – 1404 چه زمانی شروع می شود؟

    والدین می توانند از اول اردیبهشت برای ثبت نام فرزند خود در مدرسه اقدام نمایند. 

  3. آیا می توان بدون سنجش سلامت ثبت نام اول ابتدایی را انجام داد؟

    خیر برای ثبت نام اول ابتدایی باید حتما در سنجش سلامت شرکت کرده و گواهی سلامت کودک را دریافت نمایید. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره