دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه غیر انتفاعی

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ هر ساله در سایت سنجش منتشر می‌شود. دانشگاه غیرانتفاعی در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی، دانشجو می پذیرد. تمامی داوطلبان باید برای اطلاع از جزئیات شرایط ثبت نام و نحوه ثبت نام، لیست کد رشته محل های ارائه شده و… دفترچه راهنمای ثبت نام مقطع تحصیلی مورد نظرشان دریافت کنند. در ادامه اطلاعاتی پیرامون دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1403 ارائه کرده ایم.

 

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳

دفترچه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور ۱۴۰۳ در هر نیمسال تحصیلی مهر و بهمن جداگانه برای مقاطع مختلف تحصیلی منتشر می‌شود. زمان انتشار دفترچه با توجه به نیمسال تحصیلی و مقطع متفاوت است و نمی‌توان تاریخ دقیقی برای انتشار تمامی آن ها اعلام کرد. به محض اعلام هر مقطع تحصیلی در این بخش اطلاع رسانی خواهیم کرد.

تاکنون زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ اعلام نشده است. به محض در این بخش اطلاع رسانی خواهیم کرد.

پذیرش در این دوره ها بر اساس معدل مقطع قبلی داوطلبان می باشد. لذا هرچه معدل شما بالاتر باشد شانس قبولی شما در قبولی و پذیرش در دانشگاه بیشتر می باشد. این دفترچه ها شامل اطلاعات و جزئیات مهمی همچون شرایط ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی و انتخاب رشته و … است که هر داوطلب بایستی پیش از ثبت نام آن ها را مطالعه نماید.

از آنجایی که برای پذیرش در دو مقطع تحصیلی کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته سوابق تحصیلی مشترکی نیاز است، برای این دو مقطع یک دفترچه منتشر می‌شود.

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳

به منظور سهولت کار شما متقاضیان گرامی در این قسمت از مقاله به تفکیک مقاطع تحصیلی و نیمسال ورودی لینک دانلود دفترچه های مربوطه را قرار داده ایم.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی | مهر

دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1403 برای ورودی مهرماه در بازه زمانی پیش از شروع این نیمسال منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که در ادامه ضمن قرار دادن لینک دانلود این دفترچه ها، به زمان انتشار آن ها نیز اشاره کرده ایم.

 

کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته 

دفترچه انتخاب رشته کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ همزمان با شروع انتخاب‌رشته کنکور سراسری در مرداد ماه منتشر خواهد شد.

دانلود دفترچه کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته مهر ۱۴۰۳

 

کاردانی پیوسته 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی۱۴۰۳ مقطع کاردانی پیوسته فنی حرفه ای طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در 17 تیر ماه 1403 منتشر خواهد شد. به محض انتشار لینک دانلود در این بخش فعال خواهد شد.

دفترچه انتخاب رشته کاردانی پیوسته دانشگاه غیرانتفاعی مهر 1403

 

کارشناسی ناپیوسته

دفترچه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه های غیرانتفاعی 1403 طبق اطلاعیه در ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۳ همزمان با آغار نام نویسی کاردانی به کارشناسی منتشر خواهد شد. لینک دانلود به محض انتشار فعال خواهد شد.

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته غیرانتفاعی مهر 1403

 

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی | بهمن 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1403 برای ورودی بهمن ماه نیز در بازه زمانی پیش از شروع نیمسال دوم منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. در ادامه این مطلب علاوه بر لینک دریافت این دفترچه ها، به زمان انتشار آن ها نیز اشاره کرده ایم.

 

کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته

دفترچه انتخاب رشته کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ نیمسال دوم احتمالا در دی ماه سال جاری منتشر خواهد شد. تا کنون زمان دقیق اعلام نشده است. به محض انتشار لینک دانلود آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

دفترچه انتخاب رشته کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته غیرانتفاعی بهمن

 

کاردانی پیوسته

دفترچه کاردانی پیوسته دانشگاه های غیرانتفاعی بهمن در سال گذشته در اوایل دی ماه منتشر شد که با توجه به عدم مشخص شدن زمان ثبت نام در سال جاری، پیش بینی می شود امسال نیز در همین بازه زمانی ثبت نام انجام گیرد.

دفترچه ثبت نام کاردانی پیوسته دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ۱۴۰۳

 

کارشناسی ناپیوسته

در سال گذشته داوطلبان تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه های غیرانتفاعی در نیمسال تحصیلی دوم و ورودی بهمن ماه توانستند ثبت نام خود را در اوایل دی ماه انجام دهند. پیش بینی می شود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ مربوطه نیز در همین بازه زمانی منتشر شود.

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه غیرانتفاعی بهمن 1403

 

جزئیات دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1403

درست است که دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی ۱۴۰۳ به صورت مجزا از یکدیگر منتشر می شود، اما غالبا دارای فصل ها و استاندارهای خاصی هستند. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون جزئیات دفترجه بدون کنکور غیرانتفاعی ارائه کرده ایم.

 

فصل اول

فصل اول دفترچه شامل اطلاعات مهمی همچون موارد زیر می باشد.

  • شرایط ثبت نام بدون آزمون غیرانتفاعی مهر شامل شرایط عمومی، شرایط اختصاصی، شرایط اتباع غیرایرانی و شرایط نظام وظیفه
  • سهمیه ها
  • مدارک ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی
  • مراحل ثبت نام
  • برخی از جداول 

 

فصل دوم

فصل دوم دفترچه شامل اطلاعات مهمی همچون موارد زیر می باشد.

  • شرایط پذیرش دانشجو
  • روش گزینش دانشجو
  • جدول مربوط به ضریب تاثیر سوابق تحصیلی در پذیرش داوطلب در رشته های مختلف

 

فصل سوم

فصل سوم دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ شامل اطلاعات مهمی همچون موارد زیر می باشد.

  • شرایط خاص دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی
  • فرم گواهی مربوط به عنوان رشته تحصیلی دو سال آخر دبیرستان یا هنرستان و سال اخذ مدرک پیش دانشگاهی 
  • فرم انصراف برای دانشجویان در حال تحصیل 
  • فرم پیش نویس ثبت نام

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور

تمامی دفترچه های فوق در مقاطع تحصیلی مختلف و در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در بازه های زمانی اعلام شده منتشر و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

چنانچه پس از دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ قصد انتخاب‌رشته دارید می توانید برای داشتن اطمینان از نتیجه انتخاب‌رشته خود با کارشناسان و مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و چینش الویت ها را به مشاوران ما بسپارید و در ضمن پاسخ سوالاتتان را نیز دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ از طریق چه سایتی منتشر و در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد؟

    دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

  2. آیا برای تمامی مقاطع تحصیلی در دانشگاه‌های غیر انتفاعی یک دفترچه یکپارچه منتشر می شود؟

    خیر، برای هر مقطع تحصیلی شامل مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دفترچه به صورت جداگانه منتشر خواهد شد.

  3. دفترچه راهنما انتخاب رشته مقاطع تحصیلی مختلف در دانشگاه های غیرانتفاعی شامل چه اطلاعاتی است؟

    دفترچه راهنما مقاطع تحصیلی مختلف شامل شرایط، زمان، نحوه ثبت نام و لیست کد رشته محل های ارائه شده و… می‌باشد.

کانال تلگرام تحصیلی     

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره