کارشناسی ارشدانتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ پس از اعلام نتایج اولیه معمولا در خرداد ماه انجام می گیرد. متقاضیانی که دارای کد دسترسی به انتخاب‌رشته دانشگاه ازاد در انتهای کارنامه اولیه خود هستند، می توانند نسبت به شرکت در این مرحله اقدام نمایند. متقاضیان می توانند در تاریخ های اعلام شده نسبت به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل و درج آن در فرم انتخاب‌رشته اقدام کنند. در ادامه اطلاعات تکمیلی پیرامون تاریخ انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 ارائه کرده ایم.

 

زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

پس از انتشار نتایج اولیه، داوطلبان می توانند کارنامه خود را دریافت و عملکرد خود را در جلسه آزمون مورد بررسی قرار دهند. داوطلبانی که طبق کارنامه اولیه مجاز و دارای کد دسترسی به انتخاب‌رشته دانشگاه آزاد هستند می توانند وارد فرآیند انتخاب‌رشته شوند. پیش بینی می شود زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در اردیبهشت ماه انجام شود.

تاریخ انتخاب رشته کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در اواخر اردیبهشت ماه می باشد. 

تاریخ انتخاب رشته کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1403 از سوی سایت azmoon.iau.ac.ir اعلام می شود. سال گذشته در اوایل خرداد ماه انجام گرفت. با توجه به زمان برگزاری آزمون ارشد که در اسفند ماه می باشد. پیش بینی می شود انتخاب‌رشته در اردیبهشت ماه انجام گیرد.

 

تمدید زمان انتخاب رشته کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1403

در اطلاعیه های مختلف تاریخ انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ را اطلاع رسانی می شود، اما با این حال بسیاری از داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده انتخاب‌رشته خود را انجام نمی دهند و یا در صدد ویرایش فرم انتخاب‌رشته و جابه‌جایی اولویت های خود می باشند. به این دلیل بسیاری از داوطلبان از این مرحله جا می مانند و خواستار تمدید مهلت انتخاب‌رشته هستند.

تاکنون تمدید مهلت انتخاب‌رشته اعلام نشده است به محض مشخص شدن تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

به همین منظور هر ساله شاهد تمدید مهلت انتخاب‌رشته برای دو الی سه روز دیگر نیز می باشیم. تاکنون اخباری مبنی بر تمدید زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ دریافت نکرده ایم، به محض مشخض شدن تمدید مهلت انتخاب‌رشته سال جاری، تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

مشاوره انتخاب‌رشته ارشد ۱۴۰۳

با فرا رسیدن زمان انتخاب رشته کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1403 متقاضیان با چالش انتخاب‌رشته و نحوه چینش صحیح الویت ها در فرم رو به رو می شوند. در واقع هر چه متقاضیان بتوانند انتخاب‌رشته درست و اصولی تری را متناسب با رتبه اکتسابی خود برای ورود به دانشگاه ازاد انجام دهند، در نهایت نیز شانس قبولی بیشتری خواهند داشت.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

بنابراین توصیه مشاوران تحصیلی این است که متقاضیان پس از تحلیل کارنامه اولیه خود، حتما پس از اطلاع از شهریه کدرشته محل های مورد علاقه‌شان و با در نظر گرفتن فاکتورهای مهم و موثری شامل علاقه، هزینه، مسیر و کیفیت دانشگاه و … اقدام به درج الویت های خود در فرم انتخاب‌رشته نمایند.

لازم است در نظر داشته باشید که مشورت با افراد آگاه و با تجربه می تواند به شما کمک کند تا الویت های خود را به درستی در سامانه وارد کنید و از بروز کوچکترین خطا نیز جلوگیری نمایید و در نهایت نیز در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود پذیرفته شوید.

مشاوران تحصیلی مجرب در زمینه انتخاب‌رشته کارشناسی ارشد مرکز مشاوره تحصیلی دانتل می توانند شما عزیزان را در این مسیر یاری کنند. برای ارتباط با مشاورین می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول 

زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

تاریخ انتخاب‌رشته طبق آخرین اطلاعیه در اواخر اردیبهشت ماه می باشد.

آیا متقاضیان می توانند به طور همزمان در انتخاب‌رشته ازاد و دانشگاه سراسری شرکت کنند؟

بله، انتخاب‌رشته دانشگاه‌های سراسری و ازاد به صورت مجزا از یکدیگر برگزار می گردد و علاقه مندان در صورت مجاز شدن می توانند نسبت به شرکت در هر دو انتخاب‌رشته اقدام کنند.

آیا مهلت انتخاب‌رشته تمدید نیز می شود؟

بله، معمولا دانشگاه آزاد، هر ساله دو یا سه روز را برای تمدید مهلت انتخاب‌رشته در نظر می گیرد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره